skok nahlavní menu

Risk analyst - informační bezpečnost - bankovnictví {nabídka práce}

CZ - Prague
Security & Audit

Popis pracovní pozice

  • Účast na procesech hodnocení a řízení rizik informační bezpečnosti, po zaučení vedení těchto činností
  • Metodická podpora vlastníků informačních aktiv, poskytovaní konzultací a školení v oblasti řízení rizik informační bezpečnosti
  • Reportování vyhodnocení rizik informační bezpečnosti
  • Příprava plánu řízení rizik informační bezpečnosti
  • Spolupráce s externím a interním auditem a regulačními orgány (např.ČNB)

Požadavky

  • VŠ vzdělání se zaměřením na IT, informační management, informační bezpečnost, řízení rizik, finanční služby nebo řízení
  • Komunikační a prezentační dovednosti
  • Aktivní znalost anglického jazyka
  • Znalost bankovnictví - výhodou
  • Asertivita, odolnost proti stresu a orientace na výsledek
  • Smysl pro zodpovědnost a přesnost

Co nabízíme…

  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny
  • 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty - včetně hypoték, příspěvky na penzijní a životní pojištění, 2 dny zdravotního volna a mnoho dalších v rámci Cafeterie
  • Práci v přátelském, inspirativním a profesionálním prostředí
  • Každý zaměstnanec má 3 licence pro domácí využití MS Office zdarma
  • Pružnou pracovní dobu a využití Home office
  • Podpora pro další vzdělávání

Mám zájem!

Připojte svůj životopis (CV).




Zpět na přehled pracovních nabídek